Monday 26 August 2013

P as in pathetic.

Mean.
secara foniknya
panggilan untuk kau seperti menjadi suatu doa.
dan ya,
mungkin lebih dari 40 mendoakan kau menjadi kejam.


--
A girl got to do what a girl got to do.
pergilah.
lepaskan
tinggalkan
buang
hilang.

cakap senang kan?

aku sedang cuba ni.
contact wechat senarai whatsapp
Line kakaotalk jadah
semua aku delete.
sengaja.(dan disebabkan kau delete terlebih dahulu)


aku sedang mula hidup baru sekarang.
hectic but, yeah, atleast i can feel pain rather than numb.
kadang kadang pedih kadang kadang nyaman.
pelik.



kadang sengaja aku leka lama berbicara dengan Tuhan.
bertanyakan jalan, memohon dibentangkan panduan.
kalau dia itu bukan jodoh, dia itu apa?
kalau dia itu Kau temukan saat aku parah berduka itu
sebabnya apa?
kalau rasa itu kejap ada kejapnya hilang ,
maka bagaimana?

aku keliru.
buntu.




atau mungkin
aku masih rindu?

No comments:

Post a Comment